Не е начало

Да, това не е начало. Имам доста опит в блогването, но на платформата на Blogger. Лично аз съм доволен от нея, а доколкото съм чел и WP има недостатъци и то сериозни. Все пак, за да има мнение човек за нещо, трябва да го познава и от личен опи

От днес започвам и тук, стъпка по стъпка, както в началото.

А за тези, които не знаят сайтът ми е Нямам идея.

Публикувано на общи приказки и тагнато. Запазване в отметки на връзката.

7 Responses to Не е начало

  1. rumi66 каза:

    Луда работа. Да вляза при теб ми иска мейл име сякаш влизам да си пускам бакова сметака.

  2. kriztt каза:

    Да ама на мен не ми иска:) Има някакъв глупав филтър за коментарите, но не зная как да го изключа.

  3. Ваня каза:

    Махни тикчетата, ако искаш. 🙂 Що така си кръсти блога, пък не е начало?

  4. kriztt каза:

    Изпотих се, но намерих отметките. Дано са били тези,които трябва 🙂 . А за Начало името е по същата причина, заради която първият ми блог е Нямам идея.

  5. Ваня каза:

    Така си и мислех. 🙂 Тези отметки имат идея обаче, за повече сигурност са измъдрени. 🙂

  6. Блага каза:

    Добро начало за НЕначало 😉

  7. amazonka каза:

    Поздравления за новото Не Начало!
    Уютно е при теб! 🙂

Коментари са забранени.