Ден втори

Вчера разгледах контролното табло тук. По-сложно и тромаво е от това, с което съм свикнал в Blogger. За начинаещи определено ще е трудно да се ориентират.

Успях да проуча опциите за коментарите. Приставката Akismet май е за ограничаване на спам. Потърсих от къде да я спра, но не намерих. Ще го оставя за след месец два.

Искам да разбера дали нещата, които съм слушал за многото спам в WP са истина. В Blogger за година и половина съм имал десетина такива коментара. Вариантите са два:

Или някои блогъри тук си правят самореклама, хвалейки се с много спам, или платформата привлича спам, което е по-лошо.

Сега имам друг проблем. Как мога да следя другите блогове. чувал съм за някакъв списък за четене, но не откривам нищо подобно.

Публикувано на коментари. Запазване в отметки на връзката.

3 Responses to Ден втори

  1. Ваня каза:

    Четоmattic и Blog Surfer пробвай, ама са само за WordPress. Аз не ги ползвам и не знам биват ли. Akismet май върши работа, не знам дали 28 спама за 5 месеца са много.

  2. kriztt каза:

    Благодаря! Ще опитам, но къде да търся блоговете тук. Тези, които ми излизат на началната страница или си ги следя с blоgger или не са ми интересни.

Коментари са забранени.