Ден трети

Вчера благодарение на Ваня, успях да намеря как да следя блоговете във WP. Приложението обаче е само за блогеве от WP и ще продължа да си чета нещата, от контролното табло на BLogger или в TBL.

За днес задачата ми е да кача клип. Избрал съм любимата си песен.

Различно е, но дано съм успял. Нека бъде поздрав  за всеки, който стъпи в този блог. Опитайте да спрете звука и да гледате само кадрите. Ефектът е също толкова вълнуващ.

Публикувано на поздрав. Запазване в отметки на връзката.

4 Responses to Ден трети

  1. Ваня каза:

    Някой ден и аз ще си кача клипче, направо си ме амбицира. 🙂

  2. kriztt каза:

    🙂 Може да ти е смешно, но експериментирам. Принципът е друг, а и в блогер имам възможност да променя размерите на клипа неограничено. Тук не видях такава възможност.

  3. Ваня каза:

    Аз пробвах веднъж да кача клип, но ми се видя сложно и бързо се отказах. Някой ден ще си отделя повече време.

  4. kriztt каза:

    Е не е толкова трудно. Различно е от другите платформи, но има опция за помощ и използвах нея. Взима се точно определен линк и това е.

Коментари са забранени.