Кафето

Отново е неделя. Сутринта се разходих и се усмихнах на слънцето и чистото небе. Спокоен ден.

Сега пия кафето след обяда. Това е едно от нещата,които много обичам. Не е заради навика или привикване. Имал съм дни, когато не съм пил, но не ми е липсвало. Заради вкуса е. Обичам го топло с много захар :).

Казват,че гони съня, но една нощ, когато не можех да заспя си направих кафе. Топло с много захар. След минути, очите ми се затваряха. Опитайте, ако някога не можете да заспите. Не губите нищо :).

А сега да продължа да допия кафето слушайки  една класика за лятото, което все още се крие.

Публикувано на ежедневие и тагнато, , . Запазване в отметки на връзката.

2 Responses to Кафето

  1. Ondine каза:

    Кафето си е елексир.Добро утро! :)И аз сега си пия кафето
    п.п.за първи път от доста време ставам в тези часове 😛

  2. Руми66 каза:

    И аз пия кафето топло с много захар. Приятен ден:)

Коментари са забранени.