Коментарите

Днес реших да спра коментарите тук. Все пак това е нещо,  като дневник и просто отбелязвам нещата, които са се случили през деня.

Има и нещо друго. В първият ми блог в Блог.бг, не отговарях на коментарите. бях казал, каквото мисля в поста, а коментарите бяха полето на гостите. По-късно започнах да отговарям, за да не обидя някого 😦 .

Тук е различно, а и през седмицата нямам време, дори да коментирам на всички места, където ми е било интересно. Със затварянето на коментарите тук, просто спестявам лично време. И на мен и на вас.

А сега, да потърся откъде се махаха 🙂 .

Публикувано на коментари и тагнато. Запазване в отметки на връзката.

6 Responses to Коментарите

  1. Руми66 каза:

    А така втасахме я 🙂

  2. kriztt каза:

    Да, защото не мога да намеря откъде се изключват. Трябва да редактирам поста,за да стане, но от утрешният 🙂

  3. Блага каза:

    Туй то 😀 Рече и отсече.

    Браво, Влади! Честно, завиждам ти.

  4. Ondine каза:

    Жалко…в този ти блог ми е най-приятно да коментирам 😉

    В другите се въздържам от коментари ;),но след като си решил така…

  5. emo каза:

    🙂

  6. Кръстю каза:

    Владо, честито със закъснение! Предния ден чак разбрах за този ти блог.
    Но решението ти мисля е правилно. Това е истинският дневник 🙂
    Аз не се стеснявам да коментирам на другите места. Там са твоите виждания и мнения и с тях може да споря, ако не съм съгласен. На добър път!!

Коментари са забранени.