Монотонно

Днес почти не валя, но времето беше мрачно. Цял ден бях зает с работа, но за моя изненада скучаех. Вършех нещата автоматично, а мозъкът ми скучаеше.

Всъщност искаше да извика:

-Скука, скука, скука!

След напрегнат ден, обичам да ми е скучно. Обичам да се отпусна и мързелувам, но напоследък ми идва в повече. Не мързелуването. Нужно ми е ново предизвикателство, цел, посока.

Публикувано на Uncategorized и тагнато. Запазване в отметки на връзката.

3 Responses to Монотонно

  1. Dani каза:

    Владо, на една вълна сме 🙂

  2. Gloxy-Floxy каза:

    Знам за какво говориш, обаче днес тялото ми нещо се повреди и мозъкът ми е много зает да се страхува. Бих поскучала с удоволствие! Може би утре … 🙂

  3. emo каза:

    Познавам това чувство, ако не му отговориш подобащо скуката се превръща в апатия. Аз преодолявам това състояние, като си измислям ново хоби, постигам определен резултат и се връщам в изходна позиция 🙂

Коментари са забранени.