Мързелив ден

Днес цял ден не успях да свърша нищо. Имах планове от седмицата, но когато дойде времето , аз не съм в настроение. Или просто не са важни неща.

Днес мързелувам. Обичам да го правя, когато имам възможност. Изненадващо е, че пропиляното време носи последици. След такъв период, съм по организиран и точен, а нещата стават лесно и бързо. Днес мързелувах и се чувствах добре.

Навън отново заваля, докато пишех. Странно, но днес цял ден в главата ми се върти една песен на Диана Експрес. Не зная защо. може би думата дъжд, текста или ленивата мелодия, която всъщност крие в себе си заряд.

Публикувано на ежедневие и тагнато. Запазване в отметки на връзката.

4 Responses to Мързелив ден

  1. emo каза:

    Страхотна песен 🙂

    Вече няма такива 😦

  2. Кръстю каза:

    Много точна за момента, аз бях я забравил, ти сега ми я бутна в главата и ще звучи и при мене :))

  3. Svetla каза:

    Супер! И това, че разпускаш пълноценно, и клипа. Блазе ти, че при вас вали. Тук, около морето, имаш усещането, че си във фурна. До преди малко беше 35 градуса на сянка.

  4. zvetanka shahanska каза:

    Песента е чудесна. А за дъжда ти завиждам. Тук е сауна, жега, задуха,и каквото се сетиш още, което прилича на пек:) Дори сега-вечерта е пак същото:)

Коментари са забранени.