Жега

Днес единственото, което усещах беше жегата. Никога не съм обичал летните жеги. Обичам зимата, защото студът те кара да се чувстваш жив.

Така и не разбирам как някой може, да обича време, в което всяко движение е съпроводено с реки от пот. Въздухът не стига и изсушава дробовете. Слънцето изгаря кожата и освен болезнени усещания, понякога докарва и рак.

Обикновено излизам в отпуск, в средата на юли, за да свикна с жегите в по-нормална обстановка. Тази година не можах и може би това е причината, да мърморя срещу лятото.

Публикувано на сезони и тагнато. Запазване в отметки на връзката.

5 Responses to Жега

  1. emo каза:

    Най-голямата жега, която съм изпитвал беше в пустинята около 41 градуса, а най-непоносимата на 39 до морето- влагата беше непоносима.

  2. amazonka каза:

    Като, че ли забелязвам, че всеки си обича сезона, в който е роден и тогава се чувства най-добре. Моето време е май-юни. Някак си по-понасям по-топлото, отколкото мъгливото есенно време. И настроението е друго…
    Прохладна вечер! 🙂

  3. Хриси каза:

    Може би всеки вижда в сезона различни неща… Не свързвам лятото с жега и пот, макар че и аз мърморя по повод ненормалния климат напоследък 🙂
    Зиморничава съм, може би затова най-комфортно ми е в края на август и началото на септември – циганското лято :))

  4. tiburon каза:

    Не мърмори срещу лятото, това е най-хубавият сезон:))) Зимата е за сън. Въпреки че напоследък и сезоните се объркаха.
    Издържам на жега, вече месец и половина прекарваме на температури над 30 градуса. Но в момента се изсипва такъв хубав летен дъжд -първите капки дъжд от доста време. Само светкавиците и гръмотевиците не ми харесват…

  5. frog каза:

    Неее, не си падам по рождения си сезон – края на ноември, брррр, ужасно… 😦

    „Моето“ време е юни-септември – точно тогава се чувствам жива, докато зимата ме вкарва в летаргия и депресии. По-добре да ми е горещо, отколкото студено. 😛

Коментари са забранени.