Звездите

Днес е почивен ден, но не почивах. Имах работа в двора и слънцето успя да изцеди всичките ми сили. Стана три часа, но не мислех за слънцето.

Мислех за звездите. За падащите, които трябваше да видя в четвъртък и петък. За съжаление не ги видях. Цял ден небето беше ясно, но двете вечери, облаци закриха небето понесени към планината.

Не видях падащите звезди. Не зная дали щях да си пожелая нещо. Може би.

Може би щях, но напоследък рядко споделям желанията си. Зная ги, но не ги изричам. Пазя ги в себе си, без да зная защо.

Дали пък не ме е страх, че ако ги изрека ще изчезнат? Ще се скрият в облаците, както падащите звезди. Все пък си струва да опитам и следващият път, когато видя падаща звезда ще си пожелая нещо. Може би наум, но ще го направя.

Публикувано на празни мисли и тагнато, . Запазване в отметки на връзката.

6 Responses to Звездите

  1. inamay каза:

    И аз не ги видях, Влади. Не беше заради облаци. А и звездите, когато падат са толкова красива гледка, че винаги забравям всякакво желание…
    Може би желанието ми би било едно и също – да продължавам да се радвам, когато видя падаща звезда, да ме замисля тя какво е и колко дълго е била такава… Следите, които оставят звездите са различни, като нашите…

  2. Кръстю каза:

    И на ум става 🙂

  3. Svetla каза:

    Те са паднали много преди ние да ги видим. Не отлагай желанията си. Всеки пропуснат миг е безвъзвратно изгубен. Не е нужно да ги споделяш. Важното е да вярваш, силно, до край… понякога желанията наистина се сбъдват. Но само понякога.

  4. amazonka каза:

    Не ти трябват думи за изричане. По-важното е да ги чувстваш със сърцето си. И да повярваш, че сърцето не лъже. Искай силно! Тогава всички желания се сбъдват.
    А твоята звезда е била там, над облаците, когато си погледнал нагоре… и е почувствала желанието ти. /това е от тайните на падащите звезди ;)/

  5. Gloxy-Floxy каза:

    Видях ги в четвъртък. По-приказно нещо не съм виждала през живота си … 🙂
    Толкова омагьосващо, че забравяш за всякакви желания. 🙂
    Вчера за съжаление имаше облаци, толкова бях разочарована!

  6. emo каза:

    Може да ги напишеш 😉

Коментари са забранени.