Начало на почивката

Днес е първият ден на отпуската. Аз си я наричам почивка, защото точно това мисля да правя. Днес не свърших почти нищо, но започнах нещо което отдавна мислех.

Отново ще спирам цигарите.Правил съм го много пъти. Не колкото Марк Твен, но достатъчно, за да мие познат всеки етап. Неприятно е , но пак ще опитам.

Причините? Те не са във вредата.  Може би нежеланието да съм зависим от нещо е водещо, както и при предишните пъти. Другият ефект е финансовият, който наистина е важен и се усеща веднага. Не зная защо не вярвам, че кризата отминава, но мисля, че трябва да похарча парите си за по-важни неща от цигарите.

Днес на обяд запалих последната. Засега се държа, но довечера и утре ще е най-неприятно. Разходих се и имах късмет, че днес е излязъл вятър и жегата не се усеща толкова. Има хиляди малки номера, за да не мисля за цигарите. Сега е лесното.

Трудното е после, да не запаля пак някой ден, но не съм пророк и не мога да видя бъдещето. Ще изчакам да дойде.

Публикувано на ежедневие и тагнато. Запазване в отметки на връзката.

6 Responses to Начало на почивката

  1. amazonka каза:

    Успех!
    Винаги е хубаво човек да надвие зависимостите си. Каквито и да са.
    🙂

  2. Ваня каза:

    Много е трудно, пожелавам ти успех. При мен нямаше добър финансов ефект, защото компенсирах с много храна. Никотиновите дъвки са скъпи и отвратителни като вкус и действие. По-добре си мисли за свободата от зависимостта.

  3. frog каза:

    Куражлия си, Владо, за да се решиш на това. На мене даже и през ум не ми минава. 🙂

  4. tcvetelinka каза:

    Успех отвоно, аз така и не мога да ги спра, имам един опит от 24 часа, ама слаба воля…

  5. Svetla каза:

    Аз издържах около две седмици, като първите три дена бяха най-трудни (добре, че избра момент, когато си в отпуск, нещата с отказването са, меко казано, страшни, като наркотична абстиненция бих ги описала). После, не че ми се пушеше, си казах „какво ще ми стане от една, мога със, мога и без“. Но да казвам това е било твърде рано. Точно от зависимостта исках да се отърва. Не казвам, че няма да пуша никога, но искам да пуша по някога, без да съм зависима, примерно 1 цигара на ден (като за начало).

  6. Графът каза:

    Прочетете, ако искате, „Хей, пушачи!“ http://vascont.wordpress.com/2008/01/22/pushachi/
    При мен имаше неочакван ефект. Изглежда настройката, че си независим от зависимостта си… 🙂

Коментари са забранени.