Физическата работа

Тези дни ми се наложи да поработя в къщи. Работата не беше много, но непривична и имам мускулна треска. Спомних си времената, когато тренирах и тогавашните заблуди в медицината, за характерът на това явление.

Твърдеше се, че мускулната треска се причинява от натрупване на млечна киселина в мускулите. При тренирани атлети, тя липсвала, защото организмът си създавал механизми да я отстранява.

Само,че се оказа пълна заблуда. Мускулната треска се дължи на разкъсване на мускулни фибри. Те са в резултат, от непривична за мускулът работа. Дори и най-тренираните атлети, ако сменят начинът на натоварване я получават.

Странно, но тези ми знания не ме карат да се чувствам по-добре 😦 . Затова пък болките ми помагат да забравя за малко,че ми се пуши 🙂 .

Публикувано на ежедневие и тагнато. Запазване в отметки на връзката.

2 Responses to Физическата работа

  1. Svetla каза:

    Знаеш ли, от виртуалния си досег с теб, бях убедена, че си непушач. Държиш се доста разумно за зависим. Но физическият труд определено помага в борбата с отказването.

  2. emo каза:

    И на мен ми се пуши, но не мисля по въпроса, че току виж …

Коментари са забранени.