Листче със задачи

Днес си направих списък със задачи. Не за близките дни, а за по-дългосрочен период. Спомних си, че  до преди две години, в работата редовно сутрин правех такова. Пренасях неизпълнените от предишният ден и добавях новите.

Този начин поне за мен се оказа, по-удачен от тефтерите. Дълги години преди това, тефтерът беше неизменна част от работата ми. Изписал съм много, но да си призная разнасянето им навсякъде повече ми пречеше. Поне два пъти на ден ги забравях някъде и губех време да ги търся. Освен това информацията вътре беше претрупана с излишни неща, а важното се губеше.

Затова минах на вариантът с листчетата. Тефтерът седи на едно място и в него нанасям само важната информация. От една две години забелязах, че дори листчетата са ми излишни.

Някак денят и задачите се подреждат сами и за записване в тефтерът остават все по-малко неща. Сигурно е рутина, въпреки смените на работата. Значи има все пак нещо хубаво във възрастта.

Наскоро прочетох интересна информация. Според нови изследваният мозъкът започва да работи истински след 60 години. Тогава двете полукълба започвали да работят заедно. Освен това мозъчните клетки не умирали, както ни учеха. Причина за слабата памет било, загубата на връзките помежду им. Те пък се губели не от възрастта, а когато човек не ги използва дълго.

С всяка година мозъкът работел по-добре, защото не губел време да се лута, а знаел отговорите на много въпроси. Дали е вярно? Ако е така, значи еволюцията от тефтер до листчета, а след това дори и тяхното отпадане е обяснима.

Ще видя  🙂 .

Публикувано на празни мисли и тагнато. Запазване в отметки на връзката.

2 Responses to Листче със задачи

  1. frog каза:

    Аз пък взех да губя и листчетата и вече се отказах да записвам на хартийки, така де – няма само да ги търся. 😆 Започнах да начуквам важното в телефона.

  2. Ваня каза:

    Аз вече не смогвам да записвам и връзвам точките назад (нещо като изпищи). 🙂

Коментари са забранени.