Малко наблюдения

Този блог започнах, за да проверя възможностите на WP, които не познавах. След това се превърна в дневник, но не съм забравил и още тествам, някои неща.

Един от въпросите беше за коментарите и това, което бях чувал за многото спам при тази платформа. Затова и промених първоначалното си мнение да атвора напълно коментарите. В Blogger за около две години, съм имал само три случая. Заблудени от някой „специалист“ по SEO, търговски сайтове си губеха времето да оставят линкове под коментарите. Чул съм и за още две атаки, но като цяло, това явление е непознато.

Тук има специална защита и днес направих равносметка. За около месец 4 спам коментара. Много е и се запитах за причините. Имам някои съмнения, че точно защитата от спам, привлича ботовете. Ще засека още месец, а после мисля да я махна, ако успея и да видя дали има разлика.

Публикувано на коментари и тагнато. Запазване в отметки на връзката.

5 Responses to Малко наблюдения

  1. lilia каза:

    При мен се изписват по някога по два пъти .

  2. Ала Бала каза:

    Аз използвам Akismet plugin за спам … Вие с какво се пазите 🙂

  3. frog каза:

    Мен ме пази Blogger, при това и двамата с Владо не сме наложили специални изисквания за коментиращите. Друго да не е, това трябва да се отчете като плюс, ако и платформата да има някои дразнещи несъвършенства.

  4. kriztt каза:

    @ Ала Бала, днес ще наруша и правилото си тук, че коментарите са само за гостите. Използвам същият плъгин, но имам съмнения, че точно той е причината за повечето спам тук 🙂

  5. Ваня каза:

    Не ги разбирам тия тънкости, обаче един коментар ми се беше появил като спам, а един спам направо си излезе като коментар. 🙂

Коментари са забранени.