Котарак на припек

Днес цял ден не свърших нищо. Е,  пазарувах, разходих се и се порадвах на времето и хората, а дребните неща в къщи не ги броя, но всичко правех лениво.

Преди час видях, в съседният двор котарак припичащ се на слънцето и си помислих, че и аз съм като него. Поне днес.

Познавам го отдавна. Не е домашен любимец, а скита от място на място и сам се грижи за себе си. Едно от любимите му места е градината на съседите. Цяло лято всеки следобед прекарваше, излегнал се в тревата.  Почти не помръдваше, докато слънцето не започнеше бързо да се спуска към залеза си. Идва от години и дори през времето, когато съседите имаха куче. Знаеше, че е вързано, а лаят му не му правеше впечатление.

Днес е сменил място. Сигурно земята е вече студена и е избрал място на завет на ламариненият покрив на гаража. Свит на топка поема всяка частица топлина и става още по-ленив.

Снимах го, но е далеч и това ми напомни, че съм се зарекъл да си купя приличен фотоапарат. Няма да конкурирам,  професионалистите, но ми е интересно и понякога е хубаво да запазиш мига.

Публикувано на ежедневие и тагнато. Запазване в отметки на връзката.

One Response to Котарак на припек

  1. Кръстю каза:

    Чудесна идея 🙂
    Отначало ще се очудваш на разликата от това, което си запомнил, че си видял и това на снимката

Коментари са забранени.